2016. június 3.

Látásom, látásteszt Néhány év távlatából

Az én látásom, és ez egy pár másodpercet igénybe vevő teszt gyors kitöltés során igazolódott vissza számomra, ilyen:

Értelemszerűen nem csak a szép részeket látom a színes és szép világunkból, ahogy az értékelő szöveg írja, hanem ugyanezzel a látással azt a mocskot, rondaságot is, az anomáliákat, amelyeket ezidáig itt megjelenítettem, és a jövőben is teszem. Az én szemeimet bántják ezek. Sőt, az én szaglásomat is; arra nincs mérőteszt a neten, de verhetetlenül maximális pontszámot kapnék. Az én tisztasági és kulturális szintemet is bántja, az igazságérzetemről nem is beszélve, sok minden.

A város változik, mint minden élő dolog, lény. Sok helyen nyoma nincs már annyi kosznak, csúfságnak, mint az elmúlt években feltett posztokban látható fotókon. Mementónak azonban itt hagyom az összes képet. Legalább lehet örülni, hogy sok helyen jó irányban változtak a dolgok. Érdemes néha megnézni a taszítót, a rondát, hogy ott lebegjen a szemek előtt: mit nem kell csinálni, mit kell elkerülni. És, sajnos, a továbbiakban is fogok még csúnya, taszító, elszomorító dolgokról fotókat feltenni.